Recruitment Radicaal Anders
Groei-IT
Klant:
Groei-IT
Locatie:
Rotterdam
Diensten:
Video
Datum:
oktober 2024
Recruitment. Radicaal. Anders. Dat is waar Groei-IT voor staat. "Wij zijn klaar met cv-schuivers", vertelde Mounia Houari, eigenaresse van Groei-IT dat zich richt op groeistrategie voor IT en tech bedrijven. Een nieuwe archetype, website en branding video was nodig om het bedrijf krachtiger te positioneren. Wij kregen de taak om de branding video te schieten. Van concept tot oplevering.
“De held” is als archetype verbonden aan het merk van Groei-IT. De held moedigt hun klanten aan om uitdagingen aan te gaan en gedisciplineerd te zijn. Positieve veranderingen bewerkstelligen is het grote doel van de held. Om een held te zijn, moet je het anders doen dan andere. Lef tonen. Dit lieten we terugkomen in de stijl van deze branding video.
Meer blikvangers
Laten we eyeqatcher worden
Get in touch
Content die er écht toe doet. Waar je de juiste snaar mee raakt. En waarbij je een eerlijk beeld geeft over de organisatie, collega’s en vacatures.